Algarve

Am fost pentru 2 saptamani in Portugalia, la plaja in Algarve am stat doar doua zile si acum regret ca nu mi-am rezervat mai multe zile pentru plaja si sa vizitez mai multe locuri din Algarve. La un moment dat deja eram obosita de drumuri si vroiam sa stau doar pe loc. Nu am ajuns nici macar pana in satucul pescaresc de alaturi Olhos de Agua, ca ma luase o lene ingrozitoare.

In Albufeira am fost din nou sa urc dealuri numeroase. Crezusem ca voi scapa de ele dupa Lisabona, dar m-am inselat. Deci am facut la cardio in 2 saptamani, cat nu fac in Germania un an intreg.

Din pacate nu prea am memorie pe telefon si trebuie sa-mi descarc undeva unele poze si memorii, ca se vor pierde pe urma.

20180628_094106

Asta e vederea de la ultimul etaj a hotelului unde am stat. Hotelul nu-l recomand, pentru 50  de euro pe noapte nu ma puteam astepta la prea multe.

Cred ca e prima plaja unde am vazut un escalator, dar la dealurile din Albufeira inteleg necesitatea lui.

20180628_145901

Inca o imagine cu toate umbrelele frumos aranjate si sez-longurile. Nu am luat niciodata pana acum un sez-long. Principalul suvenir de la o vacanta la mare e bineinteles nisipul, care iti intra cam peste tot si bineinteles ca il aduci partial si acasa.

20180628_15030920180628_150118

Sper ca imi mai vine inspiratia spontan si mai scriu cate ceva despre vacanta.

Lasă un comentariu